اعلام شرايط جديدانتقال مسلمان به پرسپوليس
 
بهترین ها در انتظار شماست
اخبار روز|اخبار ایران و جهان|عاشقانه|ورزشی|خنده دار
 
 
به گزارش تسنيم، باشگاه ذوب آهن انتقال محمد خانزاده و ميلاد غريبي را شرط موافقت خود با انتقال محسن مسلمان به پرسپوليس اعلام کرده و سعيد آذري مديرعامل ذوب‌آهن پس از ديدار با رويانيان تاکيد داشته که به غير از اين 2 بازيکن حاضر به معاوضه مسلمان تحت هيچ شرايط ديگر و يا بازيکن ديگري نيست. ضمن اينکه شرط دريافت 20 درصد از حق انتقال محمد قاضي و 20 درصد از حق انتقال پيام صادقيان نيز سرجاي خود باقي مانده است. تنها خواسته ذوب آهن که دستخوش تعديل شده اين است که اگر معاوضه مسلمان با خانزاده و غريبي به صورت قرضي بوده و قطعي نباشد، باشگاه ذوب آهن از خواسته دريافت 500 ميليون تومان چشم پوشي خواهد کرد و البته با اين شرايط در انتهاي فصل مسلمان به ذوب آهن بازگشته و غريبي و خانزاده هم بار ديگر در اختيار پرسپوليس قرار خواهند گرفت. سعيد آذري نيز اين خبر را تاييد کرد.


درباره وبلاگ

تیم وبلاگ نویسان ما سعی دارن بهترین هارو واسه شما فراهم کنن.پس اگه از مطلبی خوشتون نیومد لطفا ب بزرگی ما ببخشید... دوستون داریم
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Best For YoU و آدرس bro2net.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.با تشکر.(عمو مهرداد)